Monday 25 June 2012

Home » , » Harga Mealshake Shaklee

Harga Mealshake Shaklee

Bila nak beli barang, mestilah nak tahu harga dulu kan?

Tapi saya nak kongsi tentang 'harga' seunit Mealshake yang anda terutama ibu2 perlu fikirkan untuk kesihatan seorang anak...

Usia kanak2 adalah masa kritikal yang mana budak2 ni perlu diberi makanan yang cukup zat, bukan sekadar kenyang saja. Zat yang mencukupi bukan saja diperlukan untuk tumbesaran, malah kesihatan dan kecerdasan otak.


6 kategori kelas makanan setiap hari ditambah dengan aktiviti fizikal untuk anak2.

Masalahnya, ramai kanak2 yang:

- Memilih makanan
- Suka makan sejenis makanan je
- Susah nak makan
- Banyak makan makanan ringan
- Ibu bekerja dan jarang dapat bekalkan makanan segar serta berkhasiat

Akibat makanan dan aktiviti yang tidak seimbang, ia memberi kesan kepada kecergasan, kecerdasan dan kesihatan anak2 ini.

Jadi apa perlu ibu lakukan? Ya, harga sebuah kesihatan memang sangat mahal. Jadi bayarlah sekarang sebelum nanti kena bayar bil hospital bila anak selalu je sakit.

'Belilah' kesihatan anak2 dulu.. Bayar dan usaha sikit untuk masa depan mereka. Sediakan makanan yang segar, kawal makanan ringan, pastikan mereka bersenam dan berilah Mealshake untuk bekalan semua keperluan zat makanan mereka.

Apa Mealshake ni? Bagi yang baru mengikuti, Mealshake adalah pemakanan lengkap, dari vitamin, mineral, protein dan ayat2 al-Quran. Ayat al-Quran? Ya, semasa bancuh Mealshake, ibunya baca lah apa2 ayat seperti ayat 1000 dinar ke, ayat surah Toha ke, etc :) maka jadilah ia satu hidangan lengkap yang penuh khasiat dan barokah.

Insya-Allah, biidznillah.

Semoga anak2 kita dikurniakan kesihatan yang cemerlang, insya-Allah.
credit to MommyLyna

-----------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

* Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

No comments:

Post a Comment