Wednesday 17 July 2013

Home » , , , » Vivix Penawar Sakit Jantung Dan Darah Tinggi

Vivix Penawar Sakit Jantung Dan Darah Tinggi

Waktu lunch break bulan puasa ni lepak dalam ofis je lah sambil-sambil dengar radio. Yelah, takkan nak keluar makan pulak...hehehe... Pastinya Sinar.fm menjadi pilihan saya. Suka layan lagu-lagu lama yang tenang telinga mendengar.
 
Dalam dok melayan radio, ada disiarkan lagu Kasihnya Ibu nyanyian Sharifah Aini. Terus saya terbayang mak ayah yang kat kampung. Antara lirik lagu ni..
 
Kasihnya ibu
Membawa ke syurga
Kasihnya saudara
Masa berada

Berkorban raga
Rela binasa
Berkorban nyawa
Tanda kasihnya
 
Kasihnya ayah
Sanggupkah berpisah
Dan kasih anaknya
Berkorban nyawa

Biar pun jiwa
Akan tersiksa
Ikhlas dan rela
Asal kau bahagia

Bercakap pasal ibu bapa ni, saya nak share satu testimoni daripada rakan saya sendiri yang telah memberi Vivix kepada ayahnya yang kerap mengalami sakit di bahagian dada, juga berpenyakit darah tinggi sejak dulu. Jom baca apa katanya..
 
testimoni vivix sakit jantung darah tinggi

Sedih, namun lega saya rasakan bila baca fb status update kawan saya ni. Betullah apa yang dikatakan kawan saya, duit banyak mana, kaya mana sekalipun kita takkan dapat menggantikan kesihatan ibu bapa.
 
Selagi yang termampu, haruslah kita berusaha memberikan peluang kesihatan yang terbaik buat ibu bapa tersayang.
 
------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment