Wednesday 21 March 2012

Home » , » Suami Dingin, Kini tidak lagi....

Suami Dingin, Kini tidak lagi....

Suami Dingin, Kini tidak lagi....

Mungkin ada yang malu dan segan untuk membicarakan hal ini namun jika masalah berpanjangan tanpa penyelesaian, tiada siapa yang untung. Isu suami dingin mungkin bukan masalah besar bagi sesetengah orang tapi mungkin menjadi masalah yang sangat besar jika dibiarkan berpanjangan.

Jangan biarkan ianya berpanjangan lagi. Ada caranya yang boleh isteri usahakan. Cuba hadiahkan suami anda dengan Vitamin E Shaklee. Mengapa Vitamin E? Sebabnya Vitamin E mengandungi segala khasiat yang berkaitan dengan kesuburan lelaki. Jom kita tengok apa funsgi Vitamin E ini yang boleh mengubah segalanya.

1. Memperbaiki kualiti sperma lelaki. Dengan itu ia secara tidak lengsung mempengaruhi pergerakan sperma untuk bertemu dengan ovum.

2. Meningkatkan jumlah sperma. Harus diingat kekurangan sperma boleh mengurangkan kesuburan lelaki.

3. Vitamin E boleh merangsang LIBIDO. Apa libido ni? Libido adalah keinginan seks kerana ia meningkatkan paras testosteron dalam badan.Kekurangan testeoterone inilah yang menyebabkan nafsu semakin menurun dan stamina semakin berkurangan.


Oleh itu jika anda inginkan kembali suami seperti dahulu, tidak salah menghadiahkan vitamin E untuk seseorang yang bergelar SUAMI..selamat mencuba..


------------------------------------------------------------
Saya adalah wakil Shaklee anda untuk penghantaran serata Malaysia. Hubungi saya di feeza.k@gmail.com atau 0133602633 untuk sebarang pertanyaan.

No comments:

Post a Comment